Najnowsze Wpisy

jeeee :P Komentarze (0)
06. września 2002 13:08:00
linkologia.pl spis.pl

no nie wiem... jak ktos to ogląda i gra w MoH:AA to niech sie zgłosi na GG 1357594 :P szukam rekrutów do klanu... tylko zeby troszke grac umiał a nie jakis leszczu :))

najbardziej mnie wkur*** jak ktos pisze "znoof" zamiast "znów" kur** jak mnie to denerwuje!!! normalnie bym tym osobom neta wyłączył bo doornieją przez to!!! :P na LAN Chacie robi temat Znoff ... bla bla no to ja mowie znów sie pisze a on/a masz racje znoof Kur** eh to mnie najbardziej dobija <ble>

kisiu : :

linkologia.pl spis.pl

No SieMkA @Ll :P... TeN TeMaT ZroZuMie TyLko JedNa OsoBA - Her***** , kTórY SwOją PrzYgoDe Z koCenieM zaKonczYL w SzpitAlu :-P No Coż... ZaRa jaDe go OdwiEdziC.. JakoS To BeDziE :)) StyPkA nA mAxA :(( zmiaTam OpiSze Jak ByłO

 

 

PoZdrOwionKA!!!!

kisiu : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
2627282930311
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30123456

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

jasmine | antidote-of-venom | ewelina-1990 | luuda | sloneczko13000 | Mailing